Dobierz Pakiet Ninja H2 do swoich potrzeb

* - pole obowiązkowe

Dziękujemy!
Uwierz w niemożliwe i zostań właścicielem Ninja H2!
Sprawdź, która promocja jest dla Ciebie!

Formy finansowania* – zaznacz, którą opcją byłbyś zainteresowany:

GOTÓWKA – 109 000 pln;
KREDYT 60/40 – wpłacasz 59 000 pln, a 50 000 pln spłacasz w nieoprocentowanych ratach po 1 041,67 pln;
LEASING – rata już od 1 400,65 pln netto przy wpłacie własnej 20% i wykupie 1%.

Promocja Twój Wybór*, GRATIS pakiet o wartości ok. 12 000 pln specjalnie dla Ciebie (wybierz którym pakietem byłbyś zainteresowany) :

pakiet akcesoriów – tłumik Akrapovic, crash pady i komplet opon;
pakiet ubezpieczenie (ubezpieczenie Allianz o wartości minimum 6 322 pln) oraz tłumik Acrapovic;
pakiet ubezpieczenie (ubezpieczenie Allianz o wartości minimum 6 322 pln) oraz crash pady i komplet opon;
VOUCHER 12 000 pln na zakupy w sklepie internetowym www.kawasakisklep.pl.
*Przedstawiona oferta ma charakter wyłącznie informacyjny i nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art. 66 par.1 Kodeksu Cywilnego.

NINJA H2

Bądź wyjątkowy!

Bądź wyjątkowy!

NOWE TECHNOLOGIE

więcej
Poczuj nieziemską moc!

Poczuj nieziemską moc!

Układ zasilania

więcej
Osiągnij niemożliwe!

Osiągnij niemożliwe!

Niesamowita PRĘDKOŚĆ

więcej
Przeżyj kosmiczną podróż!

Przeżyj kosmiczną podróż!

PLANETARNA PRZEKŁADNIA i KOMPRESOR napędzany z prędkością światła!

więcej
Prowadź swobodnie!

Prowadź swobodnie!

PRECYZYJNA KONTROLA JAZDY

więcej
Doświadczaj galaktycznego przyspieszenia!

Doświadczaj galaktycznego przyspieszenia!

Aerodynamicznie zaprojektowane NADWOZIE

więcej

Bądź wyjątkowy!

Nowy system KTRC (Kontrola Trakcji Kawasaki) łączy najlepsze elementy poprzednich systemów w pojazdach Kawasaki. Wielopoziomowe tryby dają Tobie większą liczbę ustawień do wyboru, a każdy tryb daje inny poziom interwencji dopasowując się do warunków Twojej jazdy i preferencji. Wszystkie tryby zaprojektowane są tak, aby poradzić sobie z nagłym poślizgiem zarówno w jeździe sportowej, jak i śliskich nawierzchniach.

KLCM (System Kontroli Startu Kawasaki) optymalizuje przyspieszenie od zera i kontroluje elektronicznie moc silnika, zapobiegając uślizgowi kół i minimalizując unoszenie się koła przy ruszaniu.

KEBC (Kontrola Hamowania Silnikiem Kawasaki) umożliwia wybieranie preferowanego poziomu hamowania silnikiem. Kiedy KEBC jest włączony, efekt hamowania silnika jest zredukowany, co daje mniej zakłóceń podczas jazdy na torze.

Poczuj nieziemską moc!

Układ zasilania Ninja H2 jest naszpikowany technologicznymi nowościami stworzonymi specjalnie dla jego doładowanego silnika. Innowacyjna technologia opiera się na fachowej wiedzy Grupy Kawasaki. Każdy element silnika został dobrany tak, aby spełnić określone zadanie: np. dostosowanie do wyższego ciśnienia powietrza z kompresora oraz zapewnienie niezawodności przy mocy ponad 300 KM wyścigowego modelu Ninja H2R. Silnik wytrzymuje ciśnienie od 150% do 200%, większe niż w wolnossących silnikach litrowych.

Osiągnij niemożliwe!

Ninja H2 i H2R to synonimy niesamowitego przyspieszenia i najwyższej prędkości, których większość motocyklistów nigdy nie miało okazji doświadczyć. Niewielki silnik dorównuje układom zasilania motocykli klasy supersportc i osiąga ogromną moc dzięki niskiej wadze pojazdu oraz kompaktowym rozmiarom. Maksymalna moc Ninja H2 to 200 KM!

Układ silnika, układ dolotowy i wydechowy zostały dopasowane do użytku na drogach. Ninja H2 spełnia wszelkie wymagania dotyczące poziomu hałasu i emisji spalin.

Wbudowana zaawansowana elektronika wspomaga kierowcę: w zależności od preferencji kierującego, wiele z tych systemów można wyłączyć. Wysokowydajny silnik został zaprojektowany tak, aby działać zadowalająco nawet bez korzystania z pomocy elektroniki. Jeśli zdecydujesz się w pełni doświadczyć super przyspieszenia Ninja H2 i potencjału, jakim dysponuje przy wysokich prędkościach, to masz do dyspozycji systemy, które są dodatkowym wsparciem.

Przeżyj kosmiczną podróż!

Kompresor napędzany planetarną przekładnią został zaprojektowany „in-house”, czyli wewnątrz Grupy Kawasaki, co zagwarantowało idealne dopasowanie go do cech silnika Ninja H2. Wysoce wydajny, specyficzny dla tego motocykla kompresor jest kluczowy dla osiągnięcia maksymalnej mocy i intensywnego przyspieszenia, jakie zaoferowali inżynierowie Kawasaki.

Prowadź swobodnie!

Podwozie, zaprojektowane dla parametrów wyścigowego Ninja H2R oraz dostosowane do Ninja H2 przeznaczonego do jazdy szosowej, zapewnia niewzruszone panowanie nad pojazdem przy ultra-wysokich prędkościach i skrętność zapewniającą radość jazdy na zamkniętym torze. Krótki rozstaw osi przekłada się na ogólny mniejszy rozmiar pojazdu i agresywne sterowanie. Rama amortyzuje zewnętrzne czynniki zakłócające, które podczas jazdy przy ogromnych prędkościach mogłyby zachwiać pracą mniejszego podwozia. Kratowa rama skonstruowana przy użyciu najnowszej technologii, zapewnia siłę do okiełznania niesamowitej mocy doładowanego silnika i dobrze wyważoną giętkość, która gwarantuje stabilność i reagowanie podczas jazdy przy ekstremalnie wysokich prędkościach.

Pozycja kierowcy w czasie jazdy, ergonomika i układ kokpitu zostały zaprojektowane przede wszystkim po to, aby dać motocykliście jak najlepszą pozycję do panowania nad tą zdumiewającą maszyną. Niepowtarzalne wrażenia z jazdy nie kojarzą się z surowością, ale raczej z miękkością, zaawansowaną technicznie kontrolą i nieskazitelnym wykończeniem.

Doświadczaj galaktycznego przyspieszenia!

Nadwozie minimalizuje opór i zapewnia kontrolę nad pojazdem podczas jazdy przy ultra-wysokich prędkościach. Zostało zaprojektowane przy współpracy z Aerospace Company, a efekty prac zagwarantowały maksymalną wydajność aerodynamiczną.

Odważny design godny modelu, który łączy nazwy „Ninja” i „H2”, to koncepcja “Intense Force Design” – „Stylistyka podkreślająca Dużą Moc”. To sztandarowy model marki Kawasaki odzwierciedlający wyglądem jego niezwykłe osiągi.

Ale design to więcej niż wygląd. Ninja H2 łączy w sobie piękno i funkcjonalność: każda część nadwozia została zaprojektowana z myślą o aerodynamice i gwarancji stabilności przy ultra-wysokich prędkościach. Projekt obudowy maksymalizuje wydajność chłodzenia i rozpraszanie ciepła przyczyniając się do osiągania przez silnik niewiarygodnej mocy. Wlot powietrza RAM-AIR jest umieszczony w miejscu, w którym idealnie zapewnia dopływ świeżego powietrza do sprężarki doładowującej. Ninja H2 jest pokazowym egzemplarzem rzemiosła, jakości wykonania i pierwszorzędnego wykończenia, skończywszy na wysoko zaawansowanej technologicznie czarnej chromowej farbie o lustrzanym wykończeniu, dedykowanej specjalnie dla tego modelu.

Filmy

Poznaj dane techniczne Ninja H2

Silnik

Typ silnika: Rzędowy, 4-suwowy, chłodzony cieczą
Pojemność silnika: 998 cm3
Średnica x skok tłoka: 76.0 x 55.0 mm
Stopień sprężania: 8.5:1
Układ rozrządu/ilość zaworów: DOHC, 16 zaworów
Układ zasilania: Wtrysk paliwa: ø50 mm x 4, podwójny wtrysk
Zapłon: Elektroniczny
Rozrusznik: Elektryczny
Smarowanie: Smarowanie wymuszone, mokra miska olejowa z chłodnicą oleju

Rama

Typ ramy: Rama kratownicowa, ze stali o wysokiej wytrzymałości z płytą montażową wahacza
Kąt pochylenia główki ramy / Wyprzedzenie: 24.5o / 103 mm
Skok przedniego zawieszenia: 120 mm
Skok tylnego zawieszenia: 135 mm
Opony, przód: 120/70ZR17M/C (58W)
Opony, tył: 200/55ZR17M/C (78W)
Kąt skrętu, lewy / prawy: 27o / 27o

Osiągi

Moc maksymalna: 147.2 kW {200 PS} / 11,000 min
Moc maksymalna z doładowaniem dynamicznym - RAM Air: 154.5 kW {210 PS} / 11,000 min
Maksymalny moment obrotowy: 133.5 N.m {13.6 kgf.m} / 10,500 min

Hamulce

Hamulce przednie: Podwójne, półpływające tarcze hamulcowe o średnicy 330 mm, zacisk typu "monoblock", montowane radialnie, 4-tłoczkowe
Hamulce tylne: Pojedyncza tarcza hamulcowa o średnicy 250 mm, dwutłoczkowy zacisk

Zawieszenie

Przednie zawieszenie: Widelec odwrócony 43 mm, tłumienie odbicia i dobicia, regulacja napięcia wstępnego sprężyny
Tylne zawieszenie: Nowy Uni-Trak z gazowym amortyzatorem, dwuzakresowe (wolne/szybkie) tłumienie dobicia, tłumienie odbicia, w pełni regulowane napięcie wstępne sprężyny

Wymiary

Wymiary (D x S x W): 2,085 x 770 x 1,125 mm
Rozstaw osi: 1,455 mm
Prześwit: 130 mm
Pojemność zbiornika paliwa: 17 litrów
Wysokość siedzenia: 825 mm
Masa pojazdu gotowego do użytku: 238 kg

Opinie

Kwintesencja z punktu widzenia "użytkownika"

Tytuł jest nie na miejscu, nie użytkownik a koneser. Kawasaki H2 ma wielkie szanse stać się eksponatem kolekcjonerskim. Za kilkadziesiąt lat motocykl będzie wart więcej niż teraz. Dosiadając takiego motocykla należy pamiętać, iż nie na miejscu są tanie popisy uliczne. W ciasnym mieście dajmy obejrzeć to cudo techniki innym uczestnikom ruchu drogowego. Ninja będzie wtedy łamał stereotyp „durnia na sporcie”. Dodatkowo ubierzmy się „normalnie”. Nie odziewajmy „skafandra” i „siedmiomilowych butów”. Podkreślmy piękno i wyjątkowość motocykla. Że to niebezpieczne? No pewnie! I co z tego? Ci na skuterach jeżdżą szybciej i bez „zbroi”. Ubierając się na „większy wiatr” można się popisać atomowym odejściem od sznura aut jadących na autostradzie… „umówione” na tempomatach 160 km/h. Kawasaki H2 zrobi to dystyngowanie. Nikt nam nie zarzuci złych manier. Ocenią nas jak bogatego kierowcę najnowszego Porsche 911 z top listy.

Wąż samochodów zatrzyma się w stosunku do nas... Hamujemy najmniejszym paluszkiem. Wybieramy inny sznur i powtórka. Motocykl jest jednoosobowy. I to widać. Pilot przeżywa rozkosze w samotności, nikogo nie strasząc jako pasażera. Kawasaki H2 powinien być zapisywany jako terapia.

Krystian Gass